organizačně provozní řád ordinace
Akutní potíže ,včetně doma pozitivního testu na covid, mohou přijít bez objednání vždy mezi 8-9h a v úterý 12-13h.
Pacient s infekcí s vstup pouze s respirátorem!
ORGANIZAČNĚ PROVOZNÍ ŘÁD
MUDR.HANA RADOVÁ s.r.o.
telefon 724 289 512
www.mudrhanaradova.estranky.cz
Pondělí,středa,čtvrtek,pátek
6,45-7,10h odběry sestrou
8,00-9,00h přednostně ošetření akutně nemocných
a infekčních pacientů
9,30-12,30h přednostně ošetření objednaných
pacientů(kontroly,dispenzární a preventivní
prohlídky,předoperační vyšetření,potvrzení
na profesní průkazy,řidičské průkazy atd)
kontroly v pracovní neschopnosti ideálně 9-11,00h
Úterý-odpolední ordinace
12,00-13,00h ošetření akutně nemocných
a infekčních pacientů
13,00-17,00h přednostní ošetření objednaných
pacientů(kontroly,dispenzární a preventivní
prohlídky,předoperační vyšetření,potvrzení
na profesní průkazy,řidičské průkazy atd)
kontroly v pracovní neschopnosti ideálně 13-15,30h
Při vyšším výskytu onemocnění je sestra připravena rozdělit pacienty podle akutnosti, nebo v zájmu zachování kvalitní zdravotní péče udělat výjimku v pořadí pacientů.
Pamatujte, že o pořadí pacientů rozhoduje lékař ev zdravotní sestra a že akutní a naléhavé případy mají vždy v ošetření přednost. Lékař i zdravotní sestra se snaží urychlit chod ordinace, ale není v jejich silách vyjít vstříc okamžitě všem najednou, i když se pacient sám domnívá,že jeho požadavek je minimální. K řešení dlouhodobých zdravotních problémů, posudkových záležitostí, potvrzení, přihlášek či konzultace prosíme o objednávání a dodržení smluveného času.
Po 10té hodině budou přednostně ošetření objednaní pacienti, neobjednaní až dle zbylých časových možností-neplatí pro úrazy a naléhavé onemocnění.
Zároveň upozorňujeme, že nelze poskytovat telefonické konzultace lékaře v době akutní ordinace.
Věříme, že daná organizační opatření vyloučí čekárnu jako zdroj infekce pro zdravého pacienta a infekční pacient bude ve svém stavu čekat v čekárně jen dobu nezbytnou.Tato doporučení směřují k tomu, abyste se ve zdravotnickém zařízení cítili bezpečně,aby byl šetřen i Váš drahocenný čas.
Hlavním cílem zdravotníků je snaha o Vaše uzdravení!!
Proto buďte prosím tolerantní vůči ostatním pacientům i zdravotnickému personálu, který se opravdu snaží zajistit kvalitní lékařskou péči v našem zdravotnickém zařízení.